ﻣــﻦ ﻋــﺎﺷــﻖ ﺍﯾــﻦ ﺩﺧﺘـــﺮﻭﻧﮕـــﯽ ﮐـــﺮﺩﻧــﺎﻣﻢ ..ﻋـﺎﺷـــﻖ ﺍﯾـــﻦ ﺩﻧﯿـــﺎﯼ ﺻــﻮﺭﺗﯿـــﻢ ..ﻋـﺎﺷـــﻖ ﺩﻏــﺪﻏـﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﺧـــﺘﺮﻭﻧـﻢ ..ﺳـﺖ ﮐــﺮﺩﻥ ﺗــﺎﭖ ﻭ ﺩﺍﻣﻨـــﺎﻡ ..ﮔﺸـــﺘﻦ ﺗﻮ ﺻــﺪ ﺗﺎ ﻣـــﻐﺎﺯﻩ ﻭ ﺧـــﺮﯾﺪ ﮐـــﺮﺩﻥ ﺍﺯﻫﻤـــﻮﻥ ﺍﻭﻟـــﯽ ..ﺟــــﯿﻎ ﻫﺎﯼ ﺑﻨـــﻔﺶ ﺍﺯ ﺗـــﻪ ﺩﻟـــ ﺗﻮ ﺗـــﺮﻥﺷـــﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ..ﭼﯿـــﺪﻥ ﻻﮎ ﻫﺎﯼ ﺭﻧــﮕﻮ ﻭﺍﺭﻧـــﮕﻢ .. ﺑـــﻬﻢﺭﯾﺨﺘـــﻨﺸﻮﻥ .. ﭼـــﯿﺪﻧﺸـــﻮﻥ .. ﻭ ﺑـــﺎﺯ ﺩﻭﺑـــﺎﺭﻩ ..ﺩﻭﺭﻫـــﻤﯽ ﻫـــﺎﻡ ﺑﺎ ﺩﺧـــﺘﺮﺍﯼ ﻓـــﺎﻣﯿﻞ ﭘﭻ ﭘﭻ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﮔﻮﺷـــﯿﻤﻮﻧﻮ ﯾـــﻬﻮ ﺑﻠـــﻨﺪﺑﻠـــﻨﺪ ﺧﻨﺪﯾﺪﻧــﺎﻣﻮﻥ ..ﺣـــﺮﻓﺎﯼ ﺩﺧـــﺘﺮﻭﻧﻪ ﻭ ﻓﺤﺸـــﺎﯼ ﭘﺎﺳﺘﻮﺭﯾﺰﻩ ﻧﺜـــﺂﺭﻣﺨـــﺎﻃﺐ ﺧــﺂﺹ ﮐـــﺮﺩﻥ ..ﮐﻠﮑﺴـــﯿﻮﻥ ﺳـــﺎﺧﺘﻦ ﺍﺯ ﺭﮊ ﻟﺒـــﺎﯼ ﺭﻧـــﮕﺎﺭﻧﮕﻢ ..ﺳـــﺮ ﮔـــﺬﺍﺷﺘﻦ ﺭﻭ ﺷـــﻮﻧﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺘﻤﻮ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼﮔـــﺮﯾﻪ ﮐـــﺮﺩﻥ ..ﻟـــﻮﺱ ﺷـــﺪﻧﺎﻡ دخترونه ...ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: دخترونگیمو, نویسنده: بازدید: 412 تاريخ: پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 19:33
آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آ دخترونه ...ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت: 10:23